Algemene cursusinformatie

Voorwaarden

Inschrijven gaat via de website en niet telefonisch of per e-mail. De gegevens die wij vragen gebruiken wij slechts voor de organisatie en om met u te communiceren. Na inschrijving ontvangt u per omgaande een e-mail ter bevestiging. Komt onze mail in uw spambox, dan kunt u de SVN toevoegen aan de lijst met veilige afzenders om dit in de toekomst te voorkomen.

Heeft u problemen met inschrijven, aarzel dan niet om de cursusadministratie om hulp te vragen. Zie onderaan deze pagina. Wij helpen u graag.

De prijzen van de weekends zijn inclusief de lessen, 2 overnachtingen, alle maaltijden op zaterdag en zondag en koffie en thee.

• Wanneer zich meer deelnemers hebben aangemeld dan geplaatst kunnen worden, is de datum van inschrijving bepalend voor uw plaatsing.

Annulering en restitutie:
Wilt u annuleren, dan kunnen wij u tegemoet komen tot het moment dat de stichting financiële verplichtingen is aangegaan met docenten of de accommodatie. Daarom gelden de volgende restitutieregels:

• tot 4 weken voor aanvang van de cursus: restitutie van het volledige bedrag minus 10,- administratiekosten,
  • van 4 tot 2 weken voor aanvang van de cursus: 50% van het bedrag
  • na 2 weken voor aanvang van de cursus is helaas geen restitutie meer mogelijk.
  • Het is alleen na goed overleg vooraf mogelijk om bij annulering een plaatsvervanger mee te laten doen.

Indien een cursist niet ingedeeld kan worden omdat een workshop vol is, of omdat een workshop geannuleerd is vanwege te weinig aanmeldingen, dan wordt de cursist ingedeeld in de workshop van zijn tweede keuze. Bij ziekte van de docent zoekt de SVN een geschikte vervanger. Dit geeft geen recht aan de cursist zijn aanmelding te annuleren. Wanneer geen geschikte vervanger gevonden kan worden zal de cursist naar zijn tweede keus worden geplaatst. Als geen tweede keuze mogelijk is, of als ook de workshop van tweede keuze vol is, wordt het volledige cursusbedrag gerestitueerd.

Cursusadministratie SVN

Tel: 020 – 676 1129 (na kantoortijd)   Mail aan Cursusadministratie