Algemene voorwaarden

Algemene cursusinformatie en Voorwaarden
Na inschrijving en betaling ontvangt u per omgaande een e-mail ter bevestiging. Komt onze mail in uw spambox, dan kunt u de SVN toevoegen aan de lijst met veilige afzenders om dit in de toekomst te voorkomen.

De prijzen van de weekends zijn inclusief lessen, overnachtingen, beddengoed, koffie en thee en maaltijden op zaterdag en zondag.

Annulering en restitutie:
Wilt u annuleren, dan kunnen wij u tegemoet komen tot het moment dat de stichting financiële verplichtingen is aangegaan met docenten of de accommodatie. De volgende restitutie regels gelden:

• tot 4 weken voor aanvang van de cursus: restitutie van het volledige bedrag minus 10,- administratiekosten,
  • van 4 tot 2 weken voor aanvang van de cursus: 50% van het bedrag
  • na 2 weken voor aanvang van de cursus is helaas geen restitutie meer mogelijk.

Het is alleen na goed overleg vooraf mogelijk om bij annulering een plaatsvervanger mee te laten doen.
Indien een workshop geannuleerd wordt vanwege te weinig aanmeldingen, dan wordt de cursist na overleg ingedeeld in de workshop van de tweede keuze. Bij ziekte van de docent zoekt de SVN een geschikte vervanger. Dit geeft geen recht aan de cursist de aanmelding te annuleren. Wanneer geen geschikte vervanger gevonden kan worden zal de cursist naar de tweede keus worden geplaatst. Als geen tweede keuze mogelijk is, of als ook de workshop van tweede keuze vol is, wordt het volledige cursusbedrag gerestitueerd.

Lokatie
Onze cursussen met overnachtingen vinden plaats in YMCA de Glind, in een bosrijke omgeving in de gemeente Barneveld. Onze weekends beginnen al op vrijdagavond met aankomst tussen19:00 en 20:00 uur. Zo kun je al wennen aan de docent en medecursisten. De weekends eindigen op zondag 17:00 uur.
De begane grond van YMCA De Glind is goed toegankelijk voor rolstoelers. Ben je bewegingsbeperkt, neem dan vooraf contact met ons op. Er valt heel veel te regelen!
YMCA De Glind beschikt over eenvoudige, maar goede een- twee en meerpersoonskamers, die zijn voorzien van opgemaakte bedden en handdoeken.

Douches en toiletten bevinden zich op de gang.
Bij inschrijving mag je voorkeur aangeven voor een eenpersoonskamer, maar je kunt hier geen rechten aan ontlenen. Bij een vol weekend geldt dat wie het eerst komt, het eerst maalt. Er wordt voorrang gegeven aan oudere of zieke deelnemers en al onze docenten krijgen een eigen kamer. Er zijn in totaal ongeveer 86 slaapplaatsen en als het echt nodig is worden er stapelbedden geplaatst.