Locatie

Onze cursussen met overnachtingen vinden plaats in YMCA de Glind, in een  bosrijke omgeving in de gemeente Barneveld. Onze weekends beginnen al op vrijdagavond met aankomst tussen19:00 en 20:00 uur. Zo kun je al wennen aan de docent en medecursisten. De weekends eindigen op zondag 17:00 uur.

De begane grond van YMCA De Glind is goed toegankelijk voor rolstoelers. Ben je bewegingsbeperkt, neem dan vooraf contact op met het secretariaat of de weekendcoordinator. Er valt heel veel te regelen!

YMCA De Glind beschikt over eenvoudige, maar goede een-  twee en meerpersoonskamers, die zijn voorzien van opgemaakte bedden en handdoeken. Douches en toiletten bevinden zich op de gang.

Bij inschrijving mag je voorkeur aangeven voor een eenpersoonskamer, maar je kunt hier geen rechten aan ontlenen. Bij een vol weekend geldt dat wie het eerst inschrijft en betaalt, ook het eerst maalt. Er wordt voorrang gegeven aan oudere of zieke deelnemers en al onze docenten krijgen een eigen kamer. Er zijn in totaal ongeveer 86 slaapplaatsen en als het echt nodig is worden er stapelbedden geplaatst.

Adres: Postweg 65,  3794 MK   DE GLIND